Każdy z nas nosi w sercu tęsknotę za Czymś Więcej… Jest ona naturalnie wpisana w serce każdego człowieka. Pomagamy odkrywać tę tęsknotę, oswajamy i uczymy, co należy z nią zrobić. Tym samym kreujemy nowe możliwości rozwoju Młodszych i Starszych, aby wyzwolić w nich ukryty potencjał Dobra.

[layerslider id="1"]

„Made in Świętokrzyskie” opowiada o regionie świętokrzyskim jako o marce, która sama w sobie niesie bardzo duży potencjał. Jest wiele osób młodych i ambitnych, które spoglądając na swoje korzenie, miejsce zamieszkania, na ludzi wokół, po prostu wstydzą się swojego pochodzenia i uważają, że nie ma się czym pochwalić. A najlepszym sposobem na osiągnięcie „czegoś” to wyjazd do większego miasta. Świadomie burzymy ten stereotyp! Chcemy rewolucji w postrzeganiu naszego województwa. To nie tylko kościoły i pomniki, ale również nowocześni przedsiębiorcy, nietuzinkowi artyści czy unikatowe wydarzenia. W „Made in Świętokrzyskie” chcemy pokazać, że właśnie tutaj, na przekór tym, którzy potrafią tylko narzekać, dzieje się więcej niż dużo. To ludzie i wydarzenia, którymi chcemy pochwalić się szerzej. Chcemy, by wreszcie większa część mieszkańców zobaczyła, w jak wspaniałym miejscu żyje! Pragniemy, aby „Made in Świętokrzyskie” stało się marką kojarzoną z tym, co najlepsze w regionie. Próbujemy wyciągnąć na światło dzienne te inicjatywy, które są mało znane szerszej publiczności. Takie rzeczy, które są dobrym duchem tego regionu, żeby skłaniały do myślenia i do podejmowania nowych wyzwań. Żeby stały się inspiracją dla ludzi, którzy wciąż uważają, że nie jest za dobrze wyjść z ukrycia.

Dlaczego piszemy?

Chcemy pokazywać to, co najbardziej skryte, opowiadamy o jeszcze nieopowiedzianym, dotykamy sedna subtelnie i bez nachalności. Nie narzucamy stylu tylko o nim mówimy, nie oceniamy, ale dajemy wybór. Sięgamy do kultury wysokiej, odrzucamy popularne rozwiązania, promujemy dzieło tworzenia, łamiemy szablony. „Made in Świętokrzyskie” to wreszcie wytworny i pełen klasy język, nie skażone banałem obrazy, nowoczesny skład i elegancki papier. To sprawia, że każdy egzemplarz czasopisma jest swego rodzaju unikatem, podróżą w nieznane, ale bezpieczne i pełne luksusu miejsce.

Do kogo kierujemy nasz magazyn?

Do kobiet i mężczyzn nowoczesnych, ludzi, którzy nie mają dylematu „mieć czy być”, w pogoni za trendami nie tracą równowagi, idealnie balansują między materią a duchem. Do osób z własnym stylem, często wyrażanym przez kreacje swojej osobowości.